Sted: Arendal Kulturhus
Tid: Torsdag 13. februar kl. 08.00–11.30

En inspirerende formiddag med faglig påfyll, suksesshistorier og prisutdeling

Etter registrering og minglefrokost i foajeen ønsket konferansier Mona Hauglid velkommen fra scenen i Lille Torungen. Hun ledet oss strålende og støtt gjennom et variert program.

Fotograf Nina Djærff beveget oss med sine historier og foto-presentasjoner. Alexander Fjelldal og Thomas Fiskå viste oss stolt hvordan UiAs nye profil ble til. Eunike Hoksrød fortalte 100 % manusfritt fra sine opplevelser som deltaker på Farmen og Torpet (TV2). De tre finalistene til prisen «Årets Markedsfører» ga oss innsikt i hvordan de benytter merkevarebygging og markedsføring for å skape suksess.

Vinneren av «Årets Markedsfører i Aust-Agder 2019» ble Trimtex Sport, som fikk prisen for total rebranding av sin merkevare, med utstrakt bruk av ambassadører og sosiale kanaler. Premien bestod av blomster, diplom og en annonsepakke i Agderpostens kanaler til en verdi av 70 000 kroner.

Trimtex var i finalen sammen med Lucky Frisør og Bryggebyen, som også fikk blomster og diplom. I tillegg til hovedprisen ble det delt ut «Hederlig omtale» til to kandidater; Næringspodden (Sparebanken Sør) og Spornesfestivalen.

Espen Skalleberg fra juryen presenterte finalistene og ledet prisutdelingen. Hovedprisen ble delt ut av fjorårets vinner ØIF Arendal, ved Erik Smedsrud.

Omtrent 75 personer var tilstede.

Tusen takk alle som deltok – både på, bak og foran scenen!


DETTE STO PÅ PROGRAMMET

08.00 Registrering, frokost og mingling i foajeen
08.30 Programstart i Lille Torungen

Fra reklamebransjen til kunstfotograf – eventyrlig riktig og lett
Playboy-fotograf Nina Djærff

Inn på rektors kontor – om hvordan UiAs nye logo ble til
Alexander Fjelldal fra Innoventi og Thomas Fiskå fra UiA

Gi f i det meste og imponer deg selv
Farmen-deltaker Eunike Hoksrød

Lucky Frisør – finalist Årets Markedsfører
Lucky Frisør – Norges beste service- og handelsbedrift 2019
Tara Lyche

Minglepause

Trimtex Sport – finalist Årets Markedsfører
True Grit – ny merkevare formes
Kathinka Stubergh og Anders Øen

Bryggebyen – finalist Årets Markedsfører
Hele Arendals nye bydel
Sidsel Pettersen

Prisutdeling «Hederlig omtale» og «Årets Markedsfører i Aust-Agder 2019»

 

STEMNINGSBILDER FRA ARRANGEMENTET
Foto: Tonje Jakobsen